Instagram

wp-image-1800010226

Hoi lezers van deze blog ๐Ÿ™‚
Dagelijks ben ik te vinden op Instagram, elke dag doe ik een of meerdere postings en dat kan van alles zijn want ik heb nogal een brede interesse, aan de linkerkant (menu) zie je een impressie van de dingen die ik post, laat je muis rusten op de afbeelding en de tekst komt bij de foto ย tevoorschijn, of even aanklikken. Nog minder dan een jaar geleden had ik niet ย bedacht ย het zo leuk te zullen vinden ย op dat medium, ย geen juiste voorstelling van, ‘k ย dacht dat het daar alleen maar ging om selfie’s de hele dag door en dat is echt niet mijn ding kan ik je melden. Maar dit was de verkeerde veronderstelling, natuurlijk heb je een groep mensen die het heerlijk vinden om zichzelf voortdurend in de picture te zetten (op hun voordeligst, uiteraard) ย maar mijn ervaring is nu ย dat de meeste mensen zich bezig houden met mooie fotografie in al zijn vormen, of je nu een amateur fotograaf bent (zoals ik alles met mijn smartphone fotografeer) of de echte profs, het maakt echt niet uit zolang je er maar je gevoel in legt.
Ik zal een kleine selectie noemen waar je misschien wel iets mee kunt:
Natuur (heel veel)
Architectuur
Boeken
Steden
Vogels
Bloemen
Seaworld (prachtig)
Fashion
Woonstijlen
Mooie Gedichten

Wie van jullie heeft Instagram, hoe actief ben je en wat is je ervaring ermee?
Je mag me daar natuurlijk ook volgen, leuk zelfs!

Ben benieuwd!
Groetjes,
Sonja

17 thoughts on “Instagram

  1. Villasappho schreef:

    Heb het wel maar doe er maar weinig mee.

    Liked by 1 persoon

  2. Eric schreef:

    Zo sรฉ, een volger bij ๐Ÿ˜‰

    Liked by 1 persoon

  3. majaer schreef:

    Ik zit ook op Instagram en plaats regelmatig iets. Ik heb je toegevoegd op mijn Instagram
    (majaer2)

    Liked by 1 persoon

  4. elskeijser56 schreef:

    Zoals je weet zit ik ook op instagram. Vind het een mooi medium. Er zijn ook genoeg foto’s die ik niet op facebook wil hebben. Ook hoef ik niet met albums te werken. Zoals het nu is vind ik het erg leuk. Ook hier ontmoet je heel wat mensen.

    Liked by 1 persoon

    • son370 schreef:

      Dat is zeker waar Els, dat is ook wat het gezellig maakt, nieuwe mensen en soms leuke reacties op de postings, het is niet vergelijkbaar met facebook dat is meer een familie, vrienden ding met de nodige ruzietjes die veelal op fb wordt ‘besproken’.Niet mijn ding dus ๐Ÿ˜
      Leuk ook dat wij elkaar ook daar volgen! ๐Ÿ˜˜

      Like

  5. Lize schreef:

    Ik heb 2 instagramaccounts, dit is mijn persoonlijke: https://www.instagram.com/lizemie2/ en gemaakt_door_lilo is mijn “zakelijk” account

    Liked by 1 persoon

  6. ms schreef:

    Ik heb nu een flickr account. Ik wou absoluut met albums werken en dat kon op Instagram (blijkbaar) niet.

    Liked by 1 persoon

    • son370 schreef:

      Dat klopt, op Insta heb je alleen de galerij waar je geposte foto’s blijven bewaard.Er wordt niet met albums gewerkt zoals dat bv wel op faceboek is maar dat account heb ik opgeheven. Dankjewel voor je reactie!

      Like

  7. leegschrift schreef:

    Ik zit er niet. Wel tijd pinterest gedaan. Zoals met veel dingen moet je je eigen weg vinden. Dan kom je ook die dingen op dat soort platforms tegen. Niet iedereen is hetzelfde. En gelukkig maar.

    Liked by 1 persoon

Wat vind jij?

