De winnaar van Prooi is…

WIN jpg-1Ik heb jullie namen opgeschreven, klein gevouwen en door elkaar gehusseld daarna in een bakje gelegd en vervolgens heeft mijn lief de gelukkige winnaar van Prooi eruit gevist…
De winnaar is….tromgeroffel……JOMELA!
Gefeliciteerd! Graag jouw adresgegevens per email of dmv een prive bericht op social media. Veel leesplezier Jomela! Iedereen bedankt voor het meedoen πŸ™‚

*************************************************************************************
Recent gelezen: het spannende, sinistere en duistere boek Prooi van Lydia van Houten.
Prooi is haar derde thriller en zit boordevol sinistere geheimen.
Dit boek mag je echt niet missen, het is razend spannend ook al verwacht je dit niet als je er in begint

.Lees jij graag een spannende thriller? Dan heb ik opnieuw een verrassing voor je!

Uitgever Kabook stelt een exemplaar beschikbaar voor de lezers van Sonja leest & schrijft!

Wat moet je hier voor doen?
Niet veel, maar voor niets gaat de zon op dus hier komen de voorwaarden:
Lees de recensie van ProoiΒ  en laat daar een reactie of like achter, alletwee is natuurlijk helemaal superleuk!

Ga dan weer naar deze winactie terug en laat onderaan dit bericht weten dat je graag mee wil doen met de actie ( en ook hier mag Β uiteraard een like) vertel waarom je Prooi wil lezen en of je al eens eerder iets van Lydia hebt gelezen, enne.. delen op de social kanalen zou helemaal top zijn! Ik ben ook op Instagram en twitter te vinden.
Insta: sonjahofman
Twitter: hofmansonja

Nou, dat valt mee toch?

Prooi verschijnt naar verwachting begin juni tot zolang loopt ook deze winactie.
Iedereen succes gewenst!
Hier lees je de recensie van Prooi

De bekendmaking van de winnaar komt op Sonja leest & schrijft te staan, meld je aan voor de email berichtgeving (links in het menu)
Attentie:
Deze winactie is gesloten op 6 juli 2017.
Bedankt voor het meedoen, graag tot ziens!
Groetjes,
Sonja

8 thoughts on “De winnaar van Prooi is…

  1. Lize schreef:

    Dit lijkt mij echt wel een goed boek dus ik maak graag kans om te winnen πŸ™‚ Ik heb nog niet eerder iets van Lydia van Houten gelezen maar deze trilogie lijkt mij echt wel goed. Ik wil de 3 boeken graag lezen en dit zeker omdat ik nog niet zolang ‘student af’ ben en mij nog wel kan herkennen in het studentenleven.

    Liked by 1 persoon

    • son370 schreef:

      Hoi Lize, Prooi evenals de andere twee boeken zijn standalone’s, dus geen trilogie.Wellicht ben ik wat onduidelijk geweest.Prooi heeft een deel 1 en deel 2 maar dit speelt zich alleen af in dit boek.πŸ“‘πŸ˜‰

      Like

  2. jomela01 schreef:

    Ik heb nog nooit een boek van Lydia gelezen maar ik hou erg van spannende boeken. Ze kunnen me niet sinister genoeg zijn πŸ™‚ Dus mij lijkt het erg leuk om deze te winnen. Mijn moeder houdt ook van dit soort boeken en een vriendin ook…hij gaat veel gelezen worden!

    Liked by 1 persoon

    • son370 schreef:

      Zoals je in de recensie kunt lezen begint het in deel 2 van het boek pas echt spannend te worden, het eerste gedeelte is rustiger.Met name het grote contrast vond ik goed bedacht!

      Like

  3. Gerda schreef:

    Ik had al gezien op fb dat je deze had gelezen en ik wil ook in een doodenge achtbaan zitten…en als jij het 5 sterren heeft gegeven dat zegt heel wat!! Super zo’n spannende en enge thriller!! Doe heel graag mee als jager om deze Prooi te winnen!

    Liked by 1 persoon

  4. Ik waag ook graag een kans! Het lijkt me een superspannend boek! Zou ik graag eens willen lezen πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  5. Aniek de Vries schreef:

    Wauw! Lijkt me een heel leuk boek! Waag graag een kansje πŸ€

    Liked by 1 persoon

  6. sunnie031 schreef:

    Oh dit lijkt me een super mooi boek als ik de recensie zo gelezen heb. En ik was werkelijk in de veronderstelling dat ik beide boeken van haar al gelezen had…. Schijnt dus niet zo te zijn. Nu ben ik nieuwsgierig naar al haar boeken. Ik doe dus maar wat graag mee met deze aktie. Leuk hoor!

    Liked by 1 persoon

Wat vind jij?

