Op een mooie lentedag

InstaBox_2017514224527583

Voor dag en dauw op pad

onwetend waar naar toe

daarheen waar voeten me brengen

zo door het vlakke  land

moederziel alleen

Waar is iedereen?

vast nog op één oor

onwetend wat ze missen.

de natuur in al zijn ochtendgloren….

5936438301_7128630caa_b kon

het welkom van

loeiende koeien…

tsjilpende vogels, rennende konijntjes…

ontbijtende paardjes, blakende lammetjes…

ruisende bomen, een koel bosmeertje….

het zachte nog vochtige groene gras…

een picknickbank….

bloesemboom

Ik prefereer het zachte gras

en spreid mijn kleedje uit

een loom gevoel overvalt me

zware ogen

heel, héél  even sluiten….

Welkom in de wereld der onwetenden!

Snurk!

(zomaar een dag uit mijn leven
by sonja H.)

2 thoughts on “Op een mooie lentedag

  1. Villasappho schreef:

    Mooi! ZO beeldend geschreven en dat lome gevoel dat ken ik ja.

    Liked by 1 persoon

Wat vind jij?

