En de winnaar van Echo is…

5833e0c0e98e76-19725092-echo

Het heeft even geduurd maar de winnaar van dit gruwelijke boek is nu toch echt bekend, de gelukkige winnaar is Folkert Rath!
Folkert, van harte gefeliciteerd, wij zijn erg benieuwd naar jouw mening over deze niet alledaagse gruwelijke thriller!
Stuur je me even een email of pm op twitter dan laat ik je weten wanneer je het boek kunt verwachten, de verzending wordt gedaan door Uitgever Kabook.

Iedereen bedankt voor het meedoen, Echo ligt 11 april in de boekwinkel.
Groetjes,
Sonja.

De actie is hiermee beΓ«indigd.
Zie hier mijn recensie.

7 thoughts on “En de winnaar van Echo is…

  1. Villasappho schreef:

    oef je moet er maar van houden

    Liked by 1 persoon

  2. gewoonhiltje schreef:

    Gefeliciteerd Folkert πŸ‘

    Liked by 1 persoon

  3. Lize schreef:

    Gefeliciteerd!

    Liked by 1 persoon

  4. sunnie031 schreef:

    Gefeliciteerd πŸ‘

    Liked by 1 persoon

  5. folkertrath schreef:

    Nah ja, echt ook nog. Ik ben echt heel blij. Het was een spannende tijd!
    πŸ˜€πŸ˜πŸ˜‚ Mijn dank gaat uit Naarden​ jou en natuurlijk uitgeverij Kabook!! En Tamara Gerards.

    Liked by 1 persoon

Wat vind jij?

