Haute Couture

Durf jij?

98c498a08e02cc4734bd3ad189ed2e52.jpg

12 thoughts on “Haute Couture

  1. Lenjef schreef:

    Haute Couture

    modeontwerpers tekenen, knippen en snijden patronen
    lang voor het gewone oog verborgen
    de exclusieve blikvangers van morgen
    meestal onbetaalbare kleren genaaid voor hongerlonen

    Lenjef

    Liked by 1 persoon

    • son370 schreef:

      Ik begrijp je standpunt hierin Lenjef, het zijn voornamelijk de grote goedkope kledingwinkelketens die inderdaad voor schamele hongerloontjes en onveilige werkplekken de voor ons zo goedkope kleding fabriceren. Of er inderdaad in de Haute Couture wereld ook zo om wordt gegaan met de medewerkers, ik weet het echt niet, zou kunnen.

      Like

  2. Durven wel maar of ik me er behaaglijk in zou voelen??!? πŸ˜‚

    Liked by 1 persoon

  3. Lize schreef:

    Nee, dat is niet aan mij besteed.

    Liked by 1 persoon

  4. ms schreef:

    Moest ik smaller zijn, zeker.

    Eens iets anders dan alledaags.

    😎

    Liked by 1 persoon

  5. gewoonhiltje schreef:

    Het is niet dat ik het niet aan zou durven trekken maar lijkt me erg onhandig.
    Zelfs om thuis in rond te flodderen zou ik door de wijde pijpen zo van de trap af kunnen sodemieteren πŸ˜€
    Oeff 😦
    Ik vind het wel een gewaagd gewaad. Dat dan weer wel πŸ‘Œ

    Liked by 2 people

  6. sunnie031 schreef:

    Durven wel, maar is niet mijn stijl πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

Wat vind jij?

