Sorry

opendeur Ja, dat zeg ik; sorry lieve volgers dat ik tijdelijk niet bij jullie kom buurten, het is geen tegenzin maar het komt er gewoon even niet van, herkenbaar? Soms zijn er teveel andere dingen te doen IRL en tja…dat gaat hoe dan ook voor.
Sommigen zullen nu misschien denken ‘ik zie wel tweets en soms een bericht op faceboek verschijnen heb je daar dan wel tijd voor?’ Deze reactie snap ik wel maar op die twee sociale media’s  plaats ik zo nu en dan iets en dat neemt veel minder tijd in beslag dan alle WP blogs lezen. Snappie?
Hoe dan ook:  I’ll be back,  in de tussentijd staat mijn deurtje wél 24/7 open in het geval dat jullie mij iets wilenl vertellen 🙂
Dank voor julllie begrip!!

Doei, tot gauw!
Sonja

6 thoughts on “Sorry

  1. Regenboogvlinder schreef:

    Ik snap het hoor, heel herkenbaar. Ik worstel hier momenteel ook mee! Neem je tijd! Tot later!

    Liked by 1 persoon

  2. Kakel schreef:

    Het echte leven gaat voor! En jij bent je eigen eindredacteur, dus…
    Tot blogs.

    Liked by 1 persoon

Wat vind jij?

