To Facebook or not to Facebook

960(2)

Op twitter werd mij door iemand gevraagd of ik nog van plan was om terug te komen op facebook. Degenen die mijn blogposts regelmatig lezen zullen dan ook de posting  hebben gelezen waarin ik vertelde in 2014 te zijn gestopt met dit medium maar dat ik misschien…heel misschien weer terug zou komen. Daar heb ik een reden voor. Ik mis de leesgroepen maar ook sommige auteurs waar ik ‘vrienden’ mee was.

Als ik besluit om weer een account te nemen dan wordt het geen familie, vrienden, kennissen, buren, collega’s profiel  (teveel controle en gedoe waarin ik geen zin (meer) in heb) Het zal een boeken profiel worden, dus, ik word weer lid van één of meerdere leesgroepen en een ieder die dezelfde interesse heeft en mijn ‘vriend’ wil zijn voeg ik met plezier toe. Verder doe ik er niks mee. C’est tout. Schrijven en kletsen over boeken en een link plaatsen naar mijn boekenblog, dat zal de hoofdzaak worden maar wellicht met een knipoog naar andere onderwerpen. O ja, en een leuke bijkomstigheid is… ik kan dan ook weer meedoen aan alle boeken winacties 🙂

Maar ik heb het besluit nog niet genomen.
Ik laat het jullie weten wanneer het zover is.
Doei!

 

large (1)

4 thoughts on “To Facebook or not to Facebook

  1. sunnie031 schreef:

    Gewoon datgene doen waar jij je goed bij voelt 👍

    Like

  2. Sonja schreef:

    Ja dat kan ook…:-) x

    Like

  3. creabeaatje34 schreef:

    Slim, ik gebruik het veel voor dierengroepen 🙂

    Liked by 1 persoon

Wat vind jij?

