2 jarig jubileum

image

Hoeraaaaaa!!!
WP attendeerde en -feliciteerde- mij vandaag op het heuglijke feit alweer 2 jaar actief te zijn op mijn leesblog een gegeven waar ik zelf geen moment aan gedacht heb laat staan dat ik uberhauptΒ  wist in welk jaar, maand en datum ik er mee ben begonnen.
Nu weet ik het.
Wat het met me doet? -om maar eens even een populaire vraag aan mezelf te stellen-
Nou…niks eigenlijk, is dat erg?
Kom ik nu over als een onverschillig en ongevoelig wicht?

In dat geval kan ik zeggen:
Verder val ik wel mee.

Echt! πŸ™‚
Enne bedankt voor de felicitatie WordPress!

En natuurlijk jullie ook bedankt, lieve lezers van mijn blog πŸ™‚

image

16 thoughts on “2 jarig jubileum

  1. Lizesboeken schreef:

    Gefeliciteerd Sonja!!
    Ik krijg zo geen mailtjes van WordPress en heb geen flauw idee hoelang mijn blog al bestaat.

    Liked by 1 persoon

  2. Myriam schreef:

    Ook van mij van harte gefeliciteerd!!!!

    Liked by 1 persoon

  3. folkertrath schreef:

    Gefeliciteerd,Sonja. Het woord wicht vind ik geweldig!
    Hoe je overkomt, is hoe je jezelf over het algemeen presenteert en naar mijn idee is dat verre van onverschillig.

    Liked by 1 persoon

  4. elskeijser56 schreef:

    Gefeliciteerd meis.πŸ‘ Zo’n Reminder heb ik nog nooit van ze gehad, maar ja wat niet is kan nog komen.πŸ˜„

    Liked by 1 persoon

  5. sunnie031 schreef:

    Super lief van WP om je daarmee te feliciteren. Bij deze ook van mij gefeliciteerd! Ga zo door!!!

    Liked by 1 persoon

  6. Connie Flipse schreef:

    Gefeliciteerd

    Liked by 1 persoon

  7. creabeaatje34 schreef:

    Gefeliciteerd πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

Wat vind jij?

