The Rolling Stones

Image

wpid-img_20150426_124418.jpg

The Rolling Stones PinkPop 2014

Op 2 juni 1999, alweer bijna 15 jaar geleden gaven The Stones een concert op de drafbaan in het Stadspark Groningen. Natuurlijk was ik er als echte Stones fan bij, het was bijna in mijn achtertuin, zó dichtbij. Die dag stond in het teken van een hoog adrenaline gehalte en het was ook nog eens bloedjeheet! Samen met mijn collega’s gingen we aan het einde van de dag rechtstreeks (na eerst een hapje te hebben gegeten) op naar de Drafbaan, het was smoordruk in de stad en oergezellig! Ook in het stadspark was het een drukte van vanjewelste, uit heel het land zijn de mensen nu eens een keer richting Groningen gereisd, da’s wel  even leuk als je bedenkt dat wij Noordelingen toch meestal de klos zijn als het een concert betreft, dan reizen wij af naar het Westen. Ons hoor je daar niet over miepen hoor, nee, het zijn de Westerlingen die denken dat Groningen helemaal aan het einde van de wereld ligt en dat moet dan ook iedereen aanhoren…zuchtend en steunend roepen ze ‘Je moet iets voor je favoriete band over hebben’…jaja, watjes! Het optreden was super behalve dat het ergens halverwege het concert  ongelofelijk hard begon te plenzen. Oh, ik weet het nog zo goed maar het mocht de pret niet drukken! Gehuld in dunne plastic poncho’s dansen in de regen op Sympathie for the Devel,  oe oe, oe oe, oe, oe, wat een sfeer, wat een feest om nooit te vergeten. Het gaf me een ongelofelijke kick om the Stones Live op te zien treden, mijn adrenaline was hoog kan ik jullie melden!
Sweet memories ❤

In juni geven ze een concert op Pinkpop Landgraaf, ik had er heel graag bij willen zijn maar het is me niet gelukt om kaarten te bemachtigen. Dat wordt tv kijken dus. $_84

Dat The Stones hun eigen meubilair mee willen nemen om hun kleedkamer mee in te richten verbaast me niks, immers, ze hadden deze 2e juni 1999 het gehele Stadsparkse Paviljoen gehuurd voor een paar uurtjes aangenaam vertoeven.

